Två dagar, vad har jag gjort?

Tjenare kompisar. Då sitter jag här igen och skriver lite, har då inte gjort de på två dagar så fy på mig. Dock har jag en anledning och denna är att jag har gått och blivit sjuk. Men har tänkt på att jag ska blogga på kvällen men det har alltid slutat med att jag somnat, hehe. Just nu känns det som att huvudet ska sprängas men jag överlever nog. Är ledig imorgon så det är super skönt! Ska nog göra lite läxer och måla om naglarna.
 
Tänkte att jag kan visa mina nya nagellack. En av dem sprack ju ( ni kan läsa de HÄR), men tog kort på dem som blev kvar haha. Den nagellacket som är rosa på bilden är ett annat nagellack som är lite mer neon än de som sprack. Hittade dem på Coop för 10kr/st. Dem är inte världens bästa kvalité men dem duger ;) Köpte dem mest för färgerna.
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: