Trevlig dag!

Här sitter jag i sängen med åldern 16 skrivet på pannan. Rynkorna börjar rulla in, ne skoja haha. Ne men har haft en riktigt trevlig och rolig dag.
 
Denna dagbörjade med muffins på sängen och efter att jag blåst ut ljusen så kom jag på att jag skulle ta kort hehe.
Bjuder på den haha
Runt klockan ett så åkte jag,mamma och Natalie iväg för att köpte kebabrulle
Runt klockan tre satt man i bilen igen för att lämna av syrran på ett kalas. Passade på att ta en härlig höst bild.
Sen åkte vi hem igen för att köpa tårta samt godis. 
 
 
Väl hemma fick man vänta i några timmar på att syrran skulle komma hem ffrån kalaset. Han slå mitt rekord på minion ruch 3 gånger haha. Väntade egentligen inte utan jag somnade i min säng och där låg jag i kanske 3 timmar haha. Aja sedan blev det TÅÅÅRRRTTTTAAA!!! 
Lite random bilder från idag ↓
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: