Är det dyrt??

Heej hej. Är helt slut men har ingen aning om varför, kanske för förkylningen? Aja så idag hände det inte så mycket. Det enda inte va sig lik alla andra dagar var nog att jag gick till synsam. Skulle fråga ifall dem tar betalt för att göra en synundersökning och blev lite förvånad när hon sa ja och att det kostar 350 kr. Asså wut!! Blev lite smått sur där.
 
 
Andledningen till att jag var där och frågade var för att en lärare ville att jag skulle kolla sunen hos en optiker. Själv tycker jag att jag ser toppen så därför blev jag lite sur att det ska kosta så mycket för att se om synen är ok eller inte. Aja jag är helt okunnig när det gäller sådant så vet inte om jag överdriver hehe.
 
 
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: