Tuffingen is in the house

Hej! Ja på senaste tiden så har bloggen varit himla dåligt uppdaterad och de är super synd. Har dock inte haft orken att blogga hehe. Får se om det blir bättre imorgon vilket jag inte tror då jag lånar mammas kompaktkamera som jag inte kommer överens med haha. Troligt vis så får jag tillbaks min kamera imorgon mot kvällen.
 
Ush måste säga att jag inte alls gillar att vara utan min kamera, det är nästan så att jag känner mig naken. Oavsett om den bara ligger i mitt rum i dagar så känns det bättre än att inte ha den, skumt ( haha).
 
Wut eva nu ska jag ta och sova. BYE DARLINGS 
Ibland är jag bara föör cool!
Kommentarer
Johanna

Super snygg blogg! du är en riktigt duktig fotograf också! :D

2013-10-27 | 09:26:28
URL: http://johannalinden.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: