Mysigt mysigt

Skulle skriva om min syrras födelsedag igår men Ramona och jag började facetima och glömde helt bort de. Sorry sorry för de. När jag satte mig ner för att redigera dessa bilder lite så märker jag att kvaliten är ur dålig. Inställningarna på kameran var helt fel när jag tog kort :(. Aja.
 
Farmor och farfar kom och lämnade en tårta hos oss i lördags. Den var supergod och riktigt fin! Mamma och pappa var ju på ett bröllop ( så avvviiis vill också va på bröllop!) så vi fick fira själva där hemma. Kul va det! 
Senare mot kvällen så tog vi fram snacks och en film för ännu mer mys ( hihi )
Och nu kan jag ju även passa på att säga att jag inte hade min kamera för att pappa ville låna den till bröllopet. Men nu är min bebis hemma, lycklig! 
 
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: