Gick hem

Hej.
Dagen har varit ganska så upp och ner. Det börjar med att jag går till skolan, mådde super bra! För mig så slutade skoldagen tidigt för att jag fick en supersuper jobbig mens verk så jag åkte hem. Spydde innan jag skulle på bussen och sen när jag kom hem. INTE TREVLIGT! 
 
Jag fick sova några timmar( mådde så mycket bättre då!) sen blev det en liten resa upp till Stockholm för att fixa pass. JAG BLEV SÅ FUL!!!!!! Tjejen som satt där frågade om jag ville ta om bilden och jag var påväg att säga ja men pappa han före med ett NEJ. 
 
Tog med mig kameran ifall det skulle finnas något roligt att ta kort på och man kan ju säga att det blev några fina bilder dock får ni inte se dem idag då jag inte orkar att redigera dem just nu. Ni får helt enkelt vänta tills imorgon, sorry sorry :( 
 
Min fina dag, tack och hej för mig :) 
 
Två så fina bilder 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: