Är det bara jag som känner så??

Ska snart fixa mig för att sova. Provet som jag hade idag gick super dåligt! Excel ville inte sammarbeta med mig så. Aja inga sura miner, dock kännde jag att jag ville gråta när jag gjorde provet då det gick så dåligt (haha så typiskt mig).  
 
Imorgon så blir det ingen sovmorgon för mig för jag ska göra ett test direkt på morgonen. Får se hur det går. Känner mig jätte tråkig på bloggen men skolan måste komma först. Gillar inte ens att plugga måste jag erkänna. Det känns som att jag blir dummare och kan mindre till prov eller test?!? Plugga måste jag göra i alla fall. 
 
Åå tittade på ett par bilder som jag tog i söndags och snacka om att jag blev sugen på fanta, mmm.
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: