Vet inte vad jag ska göra

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Blir så förbanad då jag har en inlämningsuppgidt till idag och jag vet inte vad jag ska göra. Läraren har gett så suddiga och otydliga instruktioner så den inte är klokt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu. Men så som jag förstod det förut så skulle vi göra en bokrecension men att man inte fick skriva vad boken handlade om?? (Wut liksom och desutom på 1000 ord??!?!?) Men nu vet jag inte om de ska vara en srgumenterande text, känns lite som att det ska vara de men jag har då ingen aning om hur jag ska skriva de. Gillar inte när man får dåliga instruktioner för de blir så jobbigt att skriva, sen om man ska försöka kontakta läraren på Lärknuten så får man aldrig något svar. Buhu.
 
Ärligt vet jag inte vad jag ska göra, känner nästan för att strunta i att skriva något men de kan jag inte häller göra haha. Ska nog försöka skriva något så får vi se om de blir bra :S 
Problem i mitt liv hela tiden haha, så jobbigt! 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: