Stars

Hej! 
Dagen har varit ganska kul. Vi har nu börjat med Linden city (tror jag det hette) och jag tycker att det ska bli riktigt kul. Vet inte om det är så många som fattar var Linden city går ut på (är så dålig på att förklara, men ska försöka). Det går ut på att vi ska gör vårt eget företag, typ. Kanske inte ett riktigt företag men ungefär. Vet själv inte så mycket om projektet så kanske har helt fel nu när jag förklarar men så har jag uppfattat det som.
 
Anars har jag nog inte gjort så mycket idag. Har prövat att göra som Mikaela gjort med sina bilder. Super coolt och kreativt :) Dock blev min inte den bästa då jag inte har en vit bakgrund så gjorde något konstigt med redigeringen där men men. 
Ja kanske inte den bästa men tycker det blev coolt ändå. 
 
Något annat är ju att jag vill ha photoshop på macen!! Spelar ingen roll om det blir en cs verition eller en element verition, vilket som. Jag har ju photoshop hemma men de är till Windows. Får sitta med mig feta dator och redigera, lite jobbigt ibland men den måste oxå få bli använd. Okej känns som jag har skrivit en massa onödigt i detta inlägg sorry sorry för de haha. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: