Problemet löst

Hola! Trött tjej som skriver. Vist är det trevligt med helg ?? Ja, de kan man ju säga. Sorligt för mig då att jag ska gå till skolan på en lördag. Det är öppet hus så det är en obligatorisk skoldag. Jag har då löst mitt lilla problem men uppgiften som jag skrev tidigare om och gjorde helt änkelt mitt bästa.
 
 
Vi får se hur det blir med bloggningen imorgon då jag som sagt ska till skolan men sedan även måste göra en annan uppgift. Sen måste jag, jag repeterar MÅSTE jag börja med julkalendern då jag inte funnit någon tid alls att göra de. Åå vad jag hoppas att det kommer att bli bra och att jag hinner få upp åtminstonde 1 lucka. 
 
Ne nu måste jag sova, vill ju inte se ut som en zombi imorgon. Bye!
Vist är jag inte typ den sexigaste människan på denna jord vi lever på just i denna bilden, haha.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: