Kul helg!

Har inte skrivit något här på ett tag och de är för att jag inte har haft tid och har gjort en massa annat.
 
Igår så va jag i Eskilstuna och träffade en massa gryma tjejer som man har saknat otroligt mycket!! Tog med mig kameran och ted blev en del bilder. Just nu så skickar jag bilderna till några perosner som var där och hela interneten har blivit super seg. Well well jag får stå ut, ska ändå gå och lägga mig snart.
 
Till andra köttbullar så var jag i Sveriges huvudstad idag (wow haha). De ända som jag fick med mig hem var ett nytt skrivbord. Har levt utan ett skrivbord i flera månader nu och känner att det börja bli lite jobbigt att sitta som en potatissäck i sängen. Nu måste jag bara motera upp grejen också, vi får se hur de går.
Fler bilder kommer!! :)
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: