Havets botten

Har aldrig tyckt om inlägg där folk berättar hur "deprimerade" och ledsna dem är på livet men så kommer jag skriva ett nu. Bra moral där-.-
Aja känner mig rutten i allt just nu. Känner att jag vilar nere vid havens botten tillsammans med mitt självförtroende där jag kommer ligga ett tag. Varför kan man undra sig då? Jo! De ska jag säga er, på grund av ett ämne som jag tror att jag fattar men tyvärr inte gör. Blir besviken och förbanad på mig själv. Allt annat i livet är toppen men det är just detta ämne.
Pappa förklarade en del av de jag inte förstått tidigare och snacka om att man nästan grät av glädje inombords för att någon äntligen kunde förklarade så att jag begrep någonting. 
Jätte tråkigtinlägg, bet om ursäkt för de men kan vara därför det inte kommer upp inlägg så ofta. 
 
En liten rolig grej som inträffat idag är att jag druckit glögg och ätit pepparkakor. Mumsfilibabsan 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: