Före/ Efter- tips på app

 
Hej. Så ovan finns det sex bilder varav tre är redigerade, men det lite roliga är att jag inte använt mig av datorn utan bara mobilen.
 
 
Tänkte tipsa om en app där jag redigerat bilderna. Den heter Photo Editor och ser ut såhär.
 
Där kan man göra bilder skarpare, ljusare, mörkare även beskära dem eller ha en rolig effekt. Man kan experimentera sig fram till roliga resultat. Här under ser ni några av effekterna/ inställningarna man kan använda sig av.
 
 
Denna app är en av dem bästa redigering apparna jag använt! Om jag skulle ha råkat ta en gul bild med mobilen så kan jag lätt fixa det med appen. 
 
Jag vet inte riktigt om denna finns på iPhonen då jag själv har en Androidmobil.
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: