Konad stamping nail...

Fick post idag och gissa om man blir glad! Jag beställde 20 plattor till "Nail Art Stamping Kit" saken som jag fick utav mamma som hade fått de kitet från en kompis haha. Nu känner jag att jag är ganska så otydlig om vad det här är och kan inte riktigt förklara det så jag hittade en ganska bra video där hon förklarar vad det är och vad som fungerar bäst att andvända. .
Jag kan försöka att göra en video om hur jag andvänder Konad stamping. När man andvänder Konad stamping så finns det ett speciellt naglack som man hälst ska andvända men det har inte jag så om videon blir bra så kan jag visa vilka nagellack jag andvänder :)
 
 
 
Alla 20 plattor kostade tillsammans 66 kr. 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: