Ursäkta

Måste be om ursäkt för en dålig uppdatering och för att julkalendern inte kommit upp. Super dåligt av mig. Har mått ganska dåligt (och då menar jag inte att det är något som har hänt utan jag har gått och blivit sjuk haha). Sen har jag försökt plugga samt att packa.
 
Vänta stop i backarna, vad skrev jag nu? Packa? Jo skrev de haha och de är för att jag snart ska bort, vill dock inte ge ut detaljer och grejer men ni kommer säkert märka på bloggen. Tråkigt nog kommer (kanske, kanske) inte julkalendern att bli klar. Har inte alls haft tid att göra tidsinställda inlägg och de tycker jag är jätte tråkigt men så kan det bli ibland.
 
Aja om jag hittar internet dit jag åker så ska jag uppdatera lite.
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: