Jag är så stekt

Solen kom fram för ungefär 3-4 dagar sedan men innan har det varit super fult väder här i Chile. Första dagen solen kom fram ( the sky utan moln ) så åkte man självklart till stranden. Låt mig säga att jag är dum som inte tog solkräm på mig. Låg på mage i 20 minuter och kände att det blev lite kallt på ryggen lite då och då men inget mer. Det blåste ganska kalt så trodde inte jag blev så brun haha. 
 
Well well efter några timmar kände jag att jag hade ont i nacken= Jag brände hela baksidan av kroppen men mest ryggen, så klantigt! 
 
Igår va jag med pappa och syskonen i Valparaiso ( förhoppningsvis kommer bilder sen) och åkte en liten båt utanför. Super kul va det och solen va framme även då. Såklart så brände jag hårbotten -.- Känns som att jag snart kommer att se ut som en stekt kyckling hahaMan ser lite på bilden att mina axlar är röda men dem va 1000x värre i förre går och dagen innan de haha 


 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: