Cigarr

Va ute och sprang med mina syskon today.
Skönt och himla roligt 
1. det regnade 
2. jag stanade inte 
3. haha kommer inte på något
Aja det var i alla fall super skönt att springa och är riktigt stolt över mig själv!

Imorgon börjar skolan och där har jag blandade tankar kring de. Först och främst så känns det lite creepy att ha svenska lektioner då jag har haft nästan alla ämnen i skolan på engelska. Sedan det här med att träffa nya människor, det är kul men ändå lite skrämmande haha. 
Måste säga en annan sak som är lite rolig men konstig.
När jag och josefine var påväg in så fick hon för sig att titta i brevlådan. 
Gissa vad som fanns där? 
En Cigarr. 
Man kan ju undra hur den hamnade där haha inte är det våran i alla fall.
Aja nu ska jag sova så att jag orkar att vakna imorgon ;)
Har inte tagigt några bilder idag hehe
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: