Idag och blablabla haha :)

Yey det har rengnat haha ;)
Ne så glad är jag inte men jag tycker att det är mysigt när det regnar.
Och det har det gjort då och då idag lite här och där :P
Aja men idag när jag skulle ta tåget på morgonen så blev den försenad så jag kom sent till första lektionen.
Jag kom ungefär 20 minuter senare haha!
Fast jag missade inte någonting för att vi slutar jnu snart skolan.
Nästa vecka så slutar jag på fredag!
Yeyh!!!
Skolavslutning!
Jag vet exakt vad jag ska ha på mig men själv tycker jag att klänningen ser ut som om jag ska på en jobbintervju.
Ha!
Men den är fin.
Fast jag vet inte om jag ska ha vit eller svart ??
Vad tycker ni ??:)
Hehe hittar inte några bilder på den och har inte tagigt kort på den heller så ni får se den lite senare.

Kommentarer
Lava

ha den vita! :D

2012-06-02 | 20:15:03

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: