Dagens onödiga fakta

Hehe eftersom att jag inte har haft dagens onödiga fakta på två dager får ni några stycken här :)
 
  • Hajen är den enda fisken som kan blinka med båda ögonen.
  • Högerhänta lever i genomsnitt nio år längre än vänsterhänta.
  • Serien Kalle Anka var en gång i tiden förbjuden i Finland på grund av att han inte har några byxor(Vet inte om det är sant men men )
  • Jättebläckfisken har världens största ögon
  • Guinness Rekordbok håller rekordet för att vara den mest stulna boken på allmänna bibliotek.
  • Spottkörtlarna producerar minst 1 liter saliv om dygnet.Det blir ca 180 bad-kar fulla under ett liv.



 
Inte så spevielt många men jag tycker att dem e bra hihi ^^)
Men idag hade jag plattat håret... MEN MIN WEBCAMERA FUNGERAR INTE >.< !!!!!
Så här har ni en mobbad bild på mig :)