Men vad irriterande :(

Åå ni vet när man skriver en massa sen så går man och gör någonting annat och glömer att publicera inlägget och sen så gör man de och då så uppdaterar sidan och man blir utloggad... Aa jag blev det precis och det hade typ spara inte ens helften av de jag skrev !! :( inte kuligt ...!!!
Asså förlåt men jag har inte prov nu utan vecka 37 :( Inte kul och efter den veckan så har vi inget prov men efter den veckan så har jag prov varje vacka tills jullovet tror jag sen vet jag inte :) Men jag får tåla :D Eller hur ?
Men idag hade jag gympa och de var ju skojsigt med en ny lärare och så :) Veta hur han jobbar med sina elever och lära sig på ett annat sätt :) Eller kanske inte lära sig eller aa jag vet inte :D
Men åvan så kommer de jag kopierade för aa jag vet inte varför men så långt hade jag typ skrivigt och enu mera !!! :(
...
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: