Svar på frågor =)

Vad är din favvo mat?
vad är ditt favvo djur?
Din favvo figur?
- ÄLSKAR DU DINA SYSKON !?
- OM DU VA EN SKÖLDPADDA , VAD SKULLE DU GÖRA DÅ ?
- VILKEN KAMERA SKULLE DU HELST VILJA HA !?
IP: 78.70.204.131Hej Jennifer!! :D saknar dig asmycket! Okej, här kommer några frågor:
-Skulle du vilja ha en bror?
-När brukar du oftast gå och lägga dig på vardagarna?
-Ska du börja i en sport/aktivitet nu i 8:an, och isf vilken?Vad är din favvo mat?
vad är ditt favvo djur?
Din favvo figur?
- ÄLSKAR DU DINA SYSKON !?
- OM DU VA EN SKÖLDPADDA , VAD SKULLE DU GÖRA DÅ ?
- VILKEN KAMERA SKULLE DU HELST VILJA HA !?
IP: 78.70.204.131Hej Jennifer!! :D saknar dig asmycket! Okej, här kommer några frågor:
-Skulle du vilja ha en bror?
-När brukar du oftast gå och lägga dig på vardagarna?
-Ska du börja i en sport/aktivitet nu i 8:an, och isf vilken?
Vad är din favvo mat?
sv: Jag ÄLSKAR Tacor =D
vad är ditt favvo djur?
Sv: Katt hihi x)
Din favvo figur?
Sv: Jag älskar katt för att "Hello kitty" är en katt !!
- ÄLSKAR DU DINA SYSKON !?
Sv: Ja ofc !
- OM DU VA EN SKÖLDPADDA , VAD SKULLE DU GÖRA DÅ ?
Sv: Haha, Jag skulle lata mig i vattnet hela dagarna :)
- VILKEN KAMERA SKULLE DU HELST VILJA HA !?
Sv: En system, men skulle inte ha någonting emot en annan kamera.
-Skulle du vilja ha en bror?
Sv: Ja, varför inte. =3
-När brukar du oftast gå och lägga dig på vardagarna?
Sv: Vet inte, det är olika. C=
-Ska du börja i en sport/aktivitet nu i 8:an, och isf vilken?
Sv: Ne jag tror inte det för jag orkar nog inte efter som att jag åker tåg och jag träner lite då och då med pappa på gym...
Happ det var alla frågor och hoppas att ni fick de svar ni ville ha, jag svarade så gott jag kunde =)