Postbil orsakade trafikstopp


Hej hej :) idag så har nå
gonting inte så bra hänt... Läs nedan...

 

Vid 15-tiden på onsdagen blev en postbil stående på Tullgatan i riktning mot Tunavallen, efter att ha träffats av en balk från järnvägsbron.

Uppdaterad 18.08


 

Not gud hu :D Men iallafall jag var där och tog kort för jag satt i en buss påväg mot tåget och beam så hör man en smäl och du känner man bussen stana så fort han kan och aa... Jag mår bra iallafall :D Men tycker synd om chafören eller hur de stavas :) ( inte så bra på att stava... men jag försöker )... Bilden åvan är inte en av mina bilder men här kommer de två bilder jag tog :)

I know inte så bra bilder men den förklarar mer en den andra tycker jag lite granna :) Men jag säger inte att den andra är dålig( Med den "andra" menar jag den bilden som inte jag har tagit). Här kommer en till bild jag har tagigt 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: